Post new topic   Reply to topic    Malevolent Intent Forum Index -> News
View previous topic :: View next topic  
Hellagor



Joined: 13 Dec 2021
Posts:

Send private message
Reply with quote

re: Hur kan jag spara pengar på min elräkning?

0

Hej på er! Jag har en historia med elräkningar som bara är kosmisk. Ljusräkningarna har börjat bita som rabiata bin, så jag tänkte att jag skulle komma hit för lite råd. Är det någon som har några idéer om hur man kan spara pengar på det här? Kanske finns det några beprövade metoder eller har ni era egna knep? Dela med er av era erfarenheter, vänner!

Bobim



Joined: 14 Dec 2021
Posts:

Send private message
Reply with quote

re: Hur kan jag spara pengar på min elräkning?

0

Jag har några tips som kan hjälpa dig att hålla nere dina elräkningar. För det första ska du vara uppmärksam på elektriska apparater - stäng av dem när de inte används. Jag hittade också en bra webbplats där du kan spåra dina nuvarande elpriser: https://www.elprisidag.se/ Den har grafer och allt så att du kan välja tider när priserna är lägre. Coolt! Titta också på energieffektiviteten hos dina glödlampor och vitvaror - vissa modeller kan vara riktiga elvampyrer. Alla dessa åtgärder har hjälpt mig att spara mycket pengar, så förhoppningsvis kommer de att vara användbara för dig också!

Posts from:   
Post new topic   Reply to topic    Malevolent Intent Forum Index -> News All times are GMT - 5 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
 
 
Raid Progression
 
Who's Online
Spread the Word
Calendar
Guild Milestones
1